Min nye badedragt

af exhibitionista21

Jeg har ikke oplevet ret meget til døden. Ikke sådan tæt på. Og jeg har aldrig set et dødt menneske. Hvilket jeg også tror gør, at jeg ikke helt forstår det, at de få mennesker jeg har kendt som ikke længere lever, rent faktisk for alvor ikke findes mere. De er væk. Borte og kommer aldrig tilbage. For mig føles det bare som om de er på en lang ferie eller flyttet til et andet land. Bare nogle man har mistet kontakten med måske. Måske havde det været anderledes om jeg havde været til deres begravelser.
Jeg kommer ofte til at tænke på døden når jeg tænker på dig og mig. Af åbenlyse grunde, eller i hvert fald en – at der er så stor aldersforskel og det er dig der skal dø først. I hvert fald hvis alt går som det skal. Hvis jeg dør først, er det helt sikkert fordi der sker et eller andet forkert. Og jeg kan synes det er lidt snyd. For det er mig der kommer til at miste dig en dag. Nu går jeg ud fra at vi er sammen til en af os dør, selvom jeg overhovedet ikke kan vide om det bliver sådan. Men det tænker jeg. Og jeg ved godt du er sådan helt vildt zen agtig med alting og du siger også at det er ikke hvor mange år man har sammen, men hvordan de er. Og jo det er også rigtigt nok. Men jeg får stadig lyst til at råbe “DET KAN DU SGU SAGTENS SIGE, DET ER DIG DER ER GAMMEL OG SKAL DØ FØRST! DET ER MIG DER ENDER MED AT SKULLE LEVE UDEN DIG!”. Men det er ok, jeg er glad for det er dig og mig og jeg ville ikke bytte dig for noget, heller ikke en 17 år yngre dig, for det ville alligevel ikke være dig. Hvis du forstår.
Men nu skal det ikke kun handle om dig. Det skal handle om mig. Ok som om det ikke gjorde det i forvejen. Jeg plaprer løs om dig, men det handler jo om mig.
Jeg sidder med Malik på skødet, vi ser en film om dyr i Zoo mens jeg skriver her. Jeg har det lidt dårligt. Jeg fået ca. 3 timers søvn i nat, jeg har kvalme og kedelige ting. Mine ben snurrer. Men i det mindste er vi hjemme nu. Jeg har hentet din gave på posthuset. Jeg var lige ved at glemme den i vuggestuen, det er en bog. “Lussingen” af Christos Tsiolkas. Du sagde du gerne ville have den eller læse den men ikke ville købe den for 300 kr. Jeg gav ikke 300 kr. for den, bare så du ved det, men over 200. Jeg sidder og kigger lidt i den og Malik bladrer i den. “Min” siger han, selvom han har opdaget at den helt og aldeles mangler billeder. Eller det gør den jo ikke, for det er ikke en billedbog, den har bare ikke billeder. Måske kan han låne den en dag.
Det regner helt vildt. Igen er jeg glad for vi er hjemme lige nu.. Jeg købte en ny fin badedragt på tilbud i Kassel. (Var det sidste uge eller forrige?) Og alligevel mærker jeg hvor lortede så mange ting i verden er, selvom jeg mest har lyst til at ignorere det. Jeg har også lyst til at bruge 12.000 kr. på sko og tøj, men så mange penge har jeg ikke. Hvis jeg havde, ville jeg gøre det. Jeg ville også have lidt dårlig samvittighed. Det er måske fjollet.
Jeg nævnte også døden fordi for et par år siden blev min gamle kat Frida aflivet. Det forstod jeg godt, jeg var der og jeg tror jeg græd i to dage. Mine øjenlåg var hævet til mindst dobbelt størrelse, jeg så nok ret sjov ud. Nu skal Emma, min (families) første hun snart aflives og jeg orker virkelig ikke at forholde mig til det. Lige nu. Ikke lige nu.
Jeg har taget min nye badedragt på. Den ser meget fin ud synes jeg. Den kostede kun 7€, sat ned fra 19.95.
Du kan se den, jeg har taget et billede. Jeg ville have taget et flottere billede, med mit rigtige kamera, men jeg er for træt.
Jeg synes selv jeg ser flot ud.
Jeg bruger det ikke som et våben, men jeg bruger det nok som et skjold nogle gange. De siger jeg er sindssygt smuk, men de siger også jeg er vanvittigt grim. Det er ikke de samme. Men det er tit noget unormalt de bruger som målestok, jeg er ikke indenfor normalen smuk, jeg er ikke ordinært grim. Jeg får afsindigt høje tanker om mig selv.
Jeg kommer let til at tro jeg er vigtigere og mere kompliceret end jeg egentlig er. Jeg er ret simpel.
Det meste er ret simpelt, jeg kan bare ikke kontrollere det. Jeg stopper nu.

Billede
Jeg kommer meget sjældent på stranden  og aldrig i svømmehallen. Jeg kan i øvrigt ikke svømme, men er altså stadig glad for vand.

